Kubradurmus Dün geceden beri başlayıp bu gece daha çok şiddetlenen sırt ağrım var belime vuruyor snaki gazim ve büyük abdestim var gibi ama yok. Bu 4. Helaya gidişim 35+2 haftaligim erken doğum riskim de vardı doğum sancısı mı sizce ?
Astadavistabeybi Kubradurmus ben bu şikayetleri 29 da yaşadım doktor muayene olmam gerektiğini söyledi ve 1 cm açılmam olduğu ve ayrıca enfeksiyonun olduğunu öğrendim bence doktora gidin gitme şansınız varsa inanıyorum ki güzel şeyler duyacaksınız 🙏🤍
sblaltnky Kubradurmus canım ılık bi duş alsaydın birazda yürüseydin hala geçmezse bi doktoruna ulaş istersen