heyecanlibiranne_ Kızlar tüm markalara baktım. Solomom var, Chicco var, Kraft var. Hatta slingler de var. O var, bu var evet ama sizler en çok neyi kullanıp, hangisinden memnun kaldınız? Öneri yapar mısınız rica etsem? 🌸
Melike145334 heyecanlibiranne_ 4 yıl önce Solomom aldım oğluma iki buçuk yaşına kadar kullandım elim ayağım oldu şimdi inşAllah yıne yoldakıne kullanıcam
heyecanlibiranne_ senem-111 onun da ismini çook duyuyorum. Bazıların formu çok uzun oluyor. Bebiş içerde kalıyor falan. İyice bi bakınmak istiyorum esasında. Chicco var aklımda benim de ama gelen yorumları da mutlaka değerlendiricem. Çok teşekkür ederimmm 🌸
heyecanlibiranne_ senem-111 demek ki hepsinde ilk zamanlarda böyle sorunlar olabiliyor. İlerde düzelir 😊 tekrardan teşekkür ediyorum 😊