Ben normal kalınlıkta tulumlar aldım. Sadece kadife alt almıştım 0-3 ay olarak, o da çok küçük çıktı sadece 10 15 gün giyebilir gibi geliyor. Belki hastaneye giderken, dışarı çıkarken giydirmek için kadife gibi takım alabilirim ama öyle güzel bi şeye de rastlamadım pek. Kulaklı tüylü tulumlar oluyor aslında dışarısı için onlar da alınabilir ama sanırım daha büyüdüğünde nasipse öyle bi şey tercih edeceğim bu sene değil. Evde de beyaz zıbın, tulum giydiririm kundak yaparım diye düşünüyorum. Evin soğukluğuna göre de yelek giydiririz. Daha başka bi şey de giydirmem gibi ama büyüklerin ne diyeceğini bilmiyorum🤭😅