Kızlar ilk gebeliğim ve kafam çok karıştı her kafadanda bir ses kızıma oda yapmak istiyorum ama kullanışlı olması tercihim 2-3 yıl sonra atılcak eşyalar istemiyorum hem kendi odamıza hem cocuk odasınada aynı tarz yatakta almak istemiyorum beşik beşik tarzda gibi.. İkeanın ferfoje yatagını almak istiyorum kullanışlı görünüyor ( ama bu tarz yataklara kaç yaşında yatarlar ) bizim odamızada kademeli beşik ve ya park yatak hangisi daha kullanışlı olur sizce?? Sizler nasıl oda yaptınız??