gizemkapl Selam :) bebis icin kıyafet alisverisi yaparken neler aldiniz benim doğum kışın olucak ocak basi gibi neler almaliyim yardımcı olabilcek varmi ??
guneysmom Canım benim ocak 19 doğum inşallah Genel olarak tulumlar aldım ben yenidoğan bedeni sadece 3 takım aldım herkes cabuk büyüyorlar giydiremezsin dediği için geri kalanını 1-3 ay aldım hep