Aysum canım bende çok çektim bu idrar enfeksiyonundan 😢13 haftalığım iki kez acillik oldum,acildeki doktor hemen antibiyotiğe başla riskin var enfeksiyonun yüksek dedi kendi doktorum sakın içme dedi.Fenalaşınca kendi doktorum da piyelosepty kullan dedi bugün çıkan idrar kültürü sonuçlarıma göre de ilerlemiş mikrop görünüyor günde iki kez augmentin iç dedi yanında ağrı kesici parol de kullanıyorum doktorumun tavsiyesi ile.Bol su içiyorum çamaşırlarımı ütülüyorum temizliğe özen gösteriyorum inşallah tez zamanda düzeliriz kuzum ne diyeyim idrar kültürüne gir bence daha detaylı bakılıyor