Arkadaşlar 13 haftalık hamileyim doktoruma soracaktım her defasında unutuyorum sağlık sorunlarımdan dolayı sormayı.Sakatat zararlı diye duydum dolayısıyla kokoreç de yasak mıdır bu dönemde normalde her hafta yerdim hamile olduğumu öğrendikten sonra ağzıma sürmedim.Benim gibi sevip de canı çektirdiğim hamile arkadaş varsa özür dilerim şimdiden 😚Şimdiden fikirlerinizi bildiklerinizi benimle paylaşır mısınız hamiş anneler 😂😇