Merhaba 18+4 günlük hamileyim ve bu ara farkettim ki karnımda bi acı hissi var yırtılma gibi normal mi acaba enfeksiyon falan yok başka bi problem de yok ama o gerilme den kaynaklı mı yoksa başka bi sebep mi acaba yardımcı olabilrmisiniz. Kontrolüme bir ay var.