Bol bol emzir canim bizde yenidogan sariligi yasiyoruz su anda 7 gunluk olduk 12.5 degerimiz yarin kontrolümüz var doktor bol bol emzir sütun azsada mama ile destekleyebilir sin dedi hatta sütümü sagip.oyle vermemi soyledi ki ne kadar içtiğini görelim diye