Ben de aşılamayla hamile kaldım 21+3 olduk şükür:) aşılamadan 14 gün sonra kan testiyle öğrendik. Ben oncesinde yaklasik 2 yil bekledim bu surecte 2 kez klomen+ovitrelle 3 kez femara+ovitrelle 2 kez gonal f+ovitrelle kullandim rahim filmi cekildim. Ilaclarin etkisiyle her ay goguslerim de siskinlik oluyordu zaten asilamadan sonra tahlil günü yaklaştığında çok umutsuzdum kasiklarim da aynı adet sancısı gibi sancı vardı göğüslerim şişmişti yine ama her seferinde olumsuz sonuçlandığı için kesin olmadı diyordum. Farkli olarak surekli uykum geliyordu progestan in yan etkisi diye dusunuyordum hamileymişim… Inşallah Allah bekleyen isteyen herkese nasip etsin🤲 beklemek gun saymak cok zor biliyorum ama güzel düşünün güzel olsun insallah