Esoo0698 ben de bi donem oyleydim. Sen 9 ay hicbir sey yemesen vucudun saglikli bir bebek dogurmaya odakli. Afrika’da gonullu calisan bir kadin dogumcu demisti, oralarda bile 3 kilonun altinda bebek kolay kolay dogurtmadim. Açlık kıtlıktan kırılıyorlar sen dusun. Aldigin vitaminleri kusmuyorsan sorun yok. Su an yaptigin stres bebegine daha zararli annesi keyfinize bakin💕