es-es1 tatlım doktorun zaten sana gerekli açıklamayı yapar ki. Ama illa merak ediyorsan şöyle açıklayayım. İlk 3 ay genelde yalnızca folik asit kullanılır. 3. ayın sonunda doktor genelde kan hapı, vitamin hapı ve D vitamini için damla verir. Folik asiti bırakılır bu üçüne başlanır. Ben şu an bu şekilde devam ediyorum. Bir de bel ağrısı yaşadığımı söylediğimde suda eriyen magnezyumdan yazdı. Şimdi onu da kullanıyorum. Bu kadar. Ama bunlar doğuma kadar kullanılacak şeyler. Her bittiğinde haber veriyorum doktoruma, yeniden yazıyor bana..