Yildizorak bende 36+1 im 38+3 dogumum olacak. Ikı gundur baya akıntım var doktorum da son zamanlarda cok olacak demıstı. Sureklı tuvaletım gelıyor zaten tuvaletteyken tuvaletım var o derece🤣🤣🤣🤣🤣🤣 soluma yatmaktan sol bacagım cok agırıyor gecelerı uyku yok malesef. Ikıncı gebelık oldugu ıcın karnım baya şişti tasımak cok zor🤪 ara ara sancım oluyor ılk gebelıgımde hıc bır belırtı olmadan bır gece suyum geldı aniden hıc sancılanmadım 6 7 saat sonra da doguma alınmıştım