Kızlar gebelik döneminin 30.haftasındayım. Son 4 haftadır genitalimde et beni çıktığını gördüm bunlar sayıca fazlalaşıyor. Siğil olarak resimlerde benzetemedim et Benin’e daha çok benziyor daha öncesinde hiç karşılaşmamıştım. Doktorum önemsemedi sayıca azdı o zaman yakarız demişti. Bu yakma işlemi nasıl oluyor bilen var mı acısı oluyor mu uyuşturma yapılıyor mu ? Birde neden çıkmış olabilir ?