aslanuraz Damlaayz04 evwt ya birde bebiş kilosu ilerledikce korkuyorum normal doğum komplikasyonlarından. Oda beni geriyo catı muayenesi yapmıyor doktorum oda beni geriyo cıkabilcekmi cocuk bakıp bişey dese en azından😂
Damlaayz04 aslanuraz çıkar çıkar insAllah zaten doğum zamani bakılması daha iyi diyolar çatıya bana baktı doktorda bakalım yinede normal olcakmi son anda karar veriliyo genelde bebek belirliyo nasıl gelmek istedigine😂😍
Damlaayz04 tumutu yaa sezeryanin en güzel yanı ne zaman dogcagini bilmek bizde gelse diye bakıyoruz ah ah😅
Damlaayz04 _meyram_ aman olsun napalim kilo verilir bence masAllah baksana zaten bebiş 3400 kilo o doğunca hoooop gider insAllah bı 10 kilo😂 Tabi insAllah temennimiz
Damlaayz04 Sbldefne bende süt muz keçiboynuzu kaşar filan yemeye çalışıyorum ki kilo alsın ama genetik genelde anne baba ne kadar dogduysa çocukta o arada doguyo sanirsam
Sbldefne Beni ebe yaptı muane sancim yuksek çıkınca acile git dedi orda yaptı pislik ebe canımı yaktı 🤣sen dur dedim dua et hamileyim strese gitmiyorum 🤣
Damlaayz04 Oznurr34 hayırlısı olur inşallah çok beklemesinler insAlalh yinede zaman geçtikçe agirlasiyolar🤭
HryYksl Damlaayz04 bugün 38 olduk kontrolümüzde vardı ama bu hafta hiç kilo almamış kilosu şuan 2780 geriden gidiyoruz çok moralim bozuldu ☹️
Damlaayz04 HryYksl benimde normalde 2 haftada 400 gram aliyodu bu sefer gittim mesela 2 haftada 200 gram almış sonuçta 2500u geçmiş hiç üzülmeyin sağlıklı olsun yeterki kafanıza takmaya çalışın belki haftaya kadar bı gidersiniz 200 300 gram almış insAllah öyle olur😘
GizemCanB HryYksl bizde de aynı durum var 37+5 te gittik 10 gün öncesine göre boyu yine 49 cm, kilosu da 140 gr artmış 2660 olmuş. Boyunun artmayıp kilodunuzda çok az artması benim de moralimi bozdu. Suyum falan iyiymiş ana yine de tedirgin oluyo insan.
Smee Damlaayz04 bizde yarın 38 olacaz İnşAllah haftadır sancılarım oluyor kızım en son 2.900 gram dı bende 55 kilo ile hamile kaldım şuan 69 kiloyum
HryYksl Damlaayz04 36da gittiğimde yine hiç kilo almamıştı 37de 1 haftada 300 gr almıştı 38 oldu yine almamış doktor genetik olabilir nst iyi suyu iyi hareketleri iyi riskli bir durum göremiyorum dedi ama insan üzülüyor işte yediklerimde protein ağırlıklı şeyler