Mavisbusssss benimde 3 gün önce burun akıntısı hapşırmam vardı doktorum ilaç filan önermedi ama geçti kendiliğinden hafif bir burun tıkanıklığı var genelde hamilelikte böyle nezle olunuyormuş duyduğuma göre sıcak ballı süt ve sıcak buharlı banyo iyi geliyor burnu açıyor ben bu şekilde atlattım umarım siz de atlatırsınız biran önce🙏🏻