Hamilelikte oluşabilecek çatlaklarınız için ne kullanıyorsunuz ?
inciaydemir lierac kullaniyorum canım
inciaydemir vazelin ve susam yağı kullanıyorum canım🌺
Badem yağı kullanıyorum
Mrvanne Folikasit Çok Etkili Çok Kişi Onunla Hamile Kalabiliyor ..
Ben badem yagi kullaniyorum kullanip dogum yapanlarda gayet memnun oneririm sizlerede
lierac kullaniyorum simdilik memnunum 🤗