Ben cektirdim canim dayanilmaz bi aci degil birkac dakika suruyor 2 yil denesik gebelik hic olusmadi butun testleri yapmistik temizdi en sonunda rahim filmi cektirmeye karar verdik etlu 8 de cektirdim doktorum 1 ay korun 2 ay sonra geldi dedi 2. Ayda duzenli olarak 2 gunde 1 iliskiye girik 2 gun once de mucize haberi ogrendim cok sukur test yaptim ve pozitif cikti hemen kan verdim beta 195 cikti cok sukur cuma gunu ilk doktor kontolume gidicem 😊😊