Bugün suyum geldi sanıp koştur koştur hastaneye gittim ama su değilmiş malesef idrarımı kaçırmışım bebek kanala indiği için baskı yapıyormuş 🥴 catı muayenesi oldum açıklığım vs yoktu nstde sancılarım 50 ve 100 arasıydı ama düzensiz olduğu için eve geldim. Kızım gelmek istemiyor 🥺❤️❤️