oykm-2019 o iyi bir doktor zaten idris koçak profosor,
Davut guven Dr.ogretim uyesi.Yani Davut guven idris kocagin ogrencisi.Ama idris kocagada gidip yine davut guvenmi yapiyor tedaviyi bilmiyorum.Ama ilk giderseniz idris kocaga alirsiniz.Detayli bilgide alirsiniz.Ama randevusuz gidilmiyor.Ben 11 bin harcadim.Devletten yararlanmak icin gerekli sartlari saglamiyorduk.Eger biraz daha paraniz varsa fakultede surunmeyin derim.Insan parasiyla rezil oluyor.Bir muayene gidiyorsun 3 kisi birden aliyorlar iceri hepsi ayni yerde giyiniyor.Kimisi adetli oluyor ellerinde kanli peceteler bekliyorsun sirayla cop hemen giyinme yerinde igrenc bir goruntu.Muayene oluyosun 3,4 kisi var seni baskasi muayene ediyor davut ayakta bakiyor.Herkes orda sekreter karsida sen bacagini aciyosun.Hic hastaya saygi yok.Koyun surusu gibi muayene yapiyor.Yari ciplak hersey ortada oluyor.Sikayet etmek lazim.Sanki bedava muayene oluyoruz.gercekten tavsiye etmiyorum.Ama baska careniz yoksa mecbur bunlara katlanmak gerekiyor. Benim bunca tedaviye ragmen cok sukur kendiliginden oldu.Ciddi bir sorunun yoksa biraz daha beklemeni oneririm.