annevehamile11 Merhaba arkadaşlar Metro hastanesi Mehmet Yıldırım önerir misiniz? Ne olur bişeyler yazın sürekli yazıyorum görünmüyor 😪 26 haftalık oldum hala doktor bulamadım
Birkiz annevehamile11 merhaba bende adanadan o doktor hakkında bilgim yok. İlk bebeğimi güzelyalı hastanesi selçuk gürbüz e gittim aşırı memnundum sımdı 6 haftalık Avrupa hospital adnan inan a gidiyorum hen0z karar vermesdim
Zeyyakup annevehamile11 Metro hastanesi Ferhat Erol öneririm metro hastanesi arkadaşım anestezi hemşiresi ben güzelyalı gidiyorum nezihi eşref kurdoğluna gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum bu arada metro Ferhat bey hem halam hem yengem doktoru gayet memnunlar 🌺
Nagihakann annevehamile11 ahh canım doktorum 🥰 kesinlikle öneririm ama o hastanede doğum yaoacaksan iyi araştır. Ben sırf hastane yüzünden Mehmet hocayı değiştirmek zorunda kaldım.
annevehamile11 Birkiz merhabalar bende Guzel Yalı da doğum yaptım 2018 yılında Gökmen Sukgene.ama biraz fiyat artışı olunca Mehmet Yıldırım önerdi bir arkadaş kararsızım bende çok
Gulsahtayarslan Birkiz ilgileri nasıl peki iyimi bende doktorumu degıstırıcem de ve muayne dogm ucreti hakkında bılgınız varmı ssk lı
Birkiz Gulsahtayarslan muayne ücreti 180 liraymış akdeniz kart ile 146 liraya düşüyormuş doğum için bizzat görüşmedim ama çevremden duyduklarıma göre sezeryan suan 4500 miş bnada çok pahalı geldi bide yeni yıldan snra zamlanacak
Birkiz Gulsahtayarslan ben çok memnundum aşırı sakin birisi panik halınde bıle gtsem sakin olarak cıkıyodum az konuşuyr ama gerçek bilgileri verıyor rahatlatıyır
Nagihakann annevehamile11 ben bir sorun yaşamadım. Yenidoğan enfeksiyonu çok fazla oluyormuş o hastanede kalabalıktan dolayı bu da korkuttu beni açıkçası.