Shylaaa beta sıfırlanmadan hamile kalamazsın canım.. öncelikle geçmiş olsun bende kürtaj olmuştum, ama doktorum 3 ay kesinlikle korunmamı rahmin kendini toparlaması gerektiğini söyledi 🙏 ben 3 ayın sonunda hamile kaldım şuan Allah’ıma şükür 36+3 kızıma hamileyim 💓 bence korun canım en azından 3 ay mental olarak ta kendini iyi hissetmen önemli