Saygı hastanesi kontrole gidenler ve yakın zmaanda doğum yapanlar yardmcı olurmusunuz?
elifnurrrr Bende saygı Hastanesi’ne gidiyorum. 36+2 yiz
EsraKaramuk Doğum fiyatlarını araştırdınızmı nedir birde doktorunuz kim
elifnurrrr Doğum fiyatını konuşmadık henüz. Pelin koca benim doktorum. Sizin kim
EsraKaramuk Bende pelin hanıma gidiyorum