Gecen günde yazdim basurdan dolayı cok kötuyum ne iyi gelir diye git gide kötülesti bugün dayanamadim doktora gittik genelcerrah ufak bi operasyon gecirdim ve doktor normal dogum yapamicagimi yaparsam ictekilerin hep dısarı atacagini soyledi mahfolursun dedi carşamba kendi kadindogum kobtrolüm var benim doktorumda önermezse mecburi sezaryen olacam ilk dogumum normaldi ondan da cok cektim ama bu sezaryen olsam beni ne bekliyo bilmiyorum korkuyorum :( 37 haftalığım bu arada