Kızlar bugün bebeğimin hareketlerini belli belirsiz hissettim hatta hissettim mi emin bile değilim. 36+5 haftamızdayız normalde çarşamba günü kontrolum vardı ama yarın gitmeyi düşünüyorum. Burada da 38haftalık bebeğinin kalbi duran bir annenin yazısını okumuştum aklıma kötü kötü şeyler geliyor, aranızda hareket hissetmeyen var mı normal bir durum mu bu? İçim hiç rahat değil sabahtan beri kendimi dinliyorum ama yok yani net bi hareket