Bebisveannesii Bugün doktor randevumda rahim ağzının kisaldigini öğrendim beni hastaneye yatırdılar aranızda bu durumu yaşayan varmı hiçbirşey bilmiyorum korkuyorum
Mucizemm34 Bebisveannesii kaç haftaliksiniz ? Bende geçen hafta aynı durumu yaşadım 1 gece yatış yaptılar ciğer gelistirici igne vurdular serum vurdular diğer gün taburcu oldum eve gönderdiler ilaç verdiler sürekli yat dedi bana doktorum ne şikayetle gittiniz?
Smctn Bebisveannesii uzunluk 25mm altiysa serklaj olmanız gerek kaç mm şuan ben serklaj oldum korkmayın dua edin bisey olmaz Allah’ın izniyle
Baybymucize Bebisveannesii ben tabikide kaç haftalıksın ve kaç mm olmuş rahim ağzın benm 15.haftada 21mm di serklaj amaliyatı oldum şuan 24+5im
Hnfmhmt Kaç mm ölçtü doktorunuz sordunuz mu ? Kaç haftalık olduğunuz önemli ona göre serklaj uygulanır, rahim ağzı kısalığı erken doğuma sebep olmasın diye
Smctn Bebisveannesii serklaj rahim ağızına atılan dikiş rahim agzi açılmasın diye atılır erken doğuma sebep olmasın diye 25mm altı olunca dikiş atılıyor ve sürekli yatacaksınız
Bebisveannesii Busra066 benim aşağı doğru ilerliyor hastaneye yattıktan sonra ölcülünce 36mm dendi doktorunda iyi dedi ama korkuyorum sürekli yatıyorum
Baybymucize Bebisveannesii canım inşallah amin haftana göre rahim ağzın normal neden riskli gördü peki doktorun bu haftalarda 35-40arası normal
Bebisveannesii Baybymucize rahim ağzın kısalmış dedi çok sancım oluyor ve damla Damla kanamalarım oluyor
Baybymucize Bebisveannesii canım dikkat et kanama için fazla yorma ilaçları kullan ben çok çektim kanamadan hala çok korkuyorum benmde rahim ağzım kısalmaya başladığında acayip kanama geçirdim 24saat yatıyorum
Dilara1503 Bebisveannesii benim 35 mm ölçüldü doktor çok iyi dedi zaten çoğu kadının 30 - 40 arası çıkar