Mrs_veterinerius Papatya06 gün geçtikçe ağırlaşıyorum 😅aheste aheste yapıyorum zaten ama dediğim gibi Erzurum olunca şartlar🤷🏼♀️ ama koku konusunda bebeğimin o güzel kokusu sinecek deterjan zaten çok azami kullanıyorum kokusu çok az oluyor 34 te kalmaz 🐣
Mina01 Papatya06 bizim ufaklık doğum pozisyonu 29.haftada almıştı o zamandan beri daha fazla baskı yapıyor belki onun için daha çabuk yoruluyorum 🤗şimdiden kolay gelsin size
Papatya06 Tdhazal ben en son 31 de gitmiştim almış falan demedi kendim gördüğüm kadarıyla da almış gibi değildi 🙈