Ciqdem benimde aşağıdaydı tek sorun eğer yukarı cikmazsa normal.doguma engel oluyor rahmin önünü kapattığı icin. Sadece dinlenmem gerekiyor iş yap ama fazla abartma demisti bana doktorum yukarı çıkma ihtimali yüksek ama cikmayadabilir bunun icin ne senin nede bizim yapabileceğimiz bisey yok gidişata gore herşey hallolur kafaya takılacak bise degil demişti. Cok yorulma anlayacağın dikkat et kendine