Pnarsldk Kızlar ben ilk kızımı 41.haftamda doğum yaptım o da suni yollarla. Şu an 2.ye hamileyim 39+5olduk doktor ay sonu gelir diyodu hâlâ niyeti yok 😬 Sormak istediğim iki doğumu da bu şekilde olan var mı 🙃
Reyyan34 Pnarsldk bende ilk bebeğimi 39+1 de doğurdum bunıda bekliyorm bakalım 37+3 üz 12 den sonra 4 olcaz yarın kontrolüm var kanala girmişmi girmemiş mi sorcam😬 inşAllah girmiştir artık sağlıkla alalım kucağımıza işimi gücümü yapamıyorum ağırlaştım baya
Mirammm Pnarsldk valla dr bana da aynısını söyledi ama hala bebek gelmiyor ilk doğumumu 40+2 de yaptım buda 39 haftalık
Haticeyuce31 Pnarsldk bende ayni oldu canim 40+2de hafif bacak uyusmasi bel ağrısı ile gittim sanci vardi nstde ama bende yoktu oyle suni yardımıyla dogum gerçekleşti simdi 6+2yim hayirlisiyla bu nasil olur bilemiyorum
Kubra64 Benim de 2. kizim tam gününde geldi yani 40+0 bakalım oğlum tam gününde gelirse veya önce şubat bebeği olacak bir gün sonra gelirse Mart doğumlu olacak
Pnarsldk Reyyan34 Bende geçen ağrım var diye gideyim acilden belki süpriz bisey çıkar dedim ama ne açıklık var ne bisey keyfi pek yerinde😄😄geç doğurmaya alıştım artik
GoncaElifAda Pnarsldk benimde ilk bebeğim 36 haftalık doğdu şimdi ikinciye hamileyim 40+6 günlük oldu kendisi gelmedi yarın suni ile doğumum başlayacak Allah’ın izniyle🤲 ilkinde kendi sancımla doğurmuştum:)