Ozlem1998 Merhaba ben ikiz gebeyim askeri ücretle çalışıyorum 30 haftada doktorum gel rapor vercem dedi 34 doğum dedi suan 28 haftalıgım doğum parası ne kadar alabilirim ve ilk almaya hepsini verirler mi 🙏
Serap2 Ozlem1998 hayır canım doğum gerçekleştikten sonra ödeme 2 3 kez yapılı ayrı ayrı oda işyerinin raporu nasıl girdiğine bağlı diye biliyorum asgari ücretliysen 7 bin civarı alabiliyorsun diye biliyorum
Uykulugebe Ozlem1998 konunun biraz dışında olacak kusura bakmayın ama doktor neye göre karar verdi 34 haftayken doğum olacak diye? Risk mi var?
Ozlem1998 Uykulugebe evet risk var benim hem doğuştan kalpim delik hem kronik astım hastayım hemde iltihaplı romatizma var ağrılarım çok oluyor çok ayakta kaltıgımda yada yürüdüğümde kitleniyorum hareket edemiyorum o yüzden 😔
Uykulugebe Ozlem1998 Geçmiş olsun Rabbim şifa versin canım Rabbim sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲