Önceliğim bebeğimin sağlıklı olması elbette rabbim hangisini hayırlı gördüyse o olsun ama devlet hastanesine gittim erkeğe benziyor dediler sonradan erkek dediler ve Bugün hastaneye gittim kıza benziyor dediler aklım karıştı aslında 18 haftalık hamileyim 🙏☺️