eymenMomy_
Ces90 riskli gebelik yaşamama rağmen nst’ye 32.haftada başladık. Sizde bi risk görmüş olmalı. Ayrıca yorumlarda yazılan alttan muayene doğumu tetikliyor cümlesi tamamen saçmalık ben riskli durumumdan dolayı 12.haftadsn beri her hafta alttan muayene oluyorum şu an 34teyim, doktorlardan daha çok şey bildiğini sananlara kulak asmayın ama neden 24te başladığını bir dahaki gidişte bi sorun