Esrae2 Kızlar 36 haftalik olduk bugün lavobaya gittim kalktım odaya geldim bi baktım birşey akiyir benden bi baktım iccamasirim sırılsıklam bir bardak kadar aktı istemsizce tutamadım idrar olmadığına eminim çünkü lavobaya oturdum baya kalkmadım odaya geldikten sonra akti🤦♀️ belim ve karnım da ağrılar başladı erken değil mi ya korkmaya başladım
eymenMomy_ Esrae2 hemen hastaneye gitmelisiniz. Bugün bendede sızıntı şeklinde geldi hemen muayeneye aldı doktorum çok şükür ki suyum felan şuan gayet iyi sancılarımın sıklaşmasını bekliyorum.
Rabia95 Esrae2 bi bardak diyosun, öyle akıntı olmaz ki. Suyun geldikten sonra 24 saatim var en fazla, doğum başlamazsa bebek enfeksiyon kapar. İhmal etme doktora görün bence. Senin anlattığına göre sızmamış direk gelmiş çünkü
Tugce_Simsek Canım bende 36 haftalık hamileyim bende de oluyor öyle artık ve doktorum akıntıların çoğaldı normal dedi
Tugce_Simsek Esrae2 belden kasıklara vuruyor agrım ve 1 haftadır o sancıyı çekiyorum hala da devam ediyor sancim erken doğuma almasın die sancıyı çekiyorum
esinnnn91 Esrae2 hemen dr gitmelisin su sızıntısı normal bir durum değil takip edilmesi gerekir. Bende asla ve asla bekleme