Bana doktor bisey sürme dedi ama ben diger sezeryanlarimda da bundada batticon sürdüm canim rahatlatıyor bide korse değil ama karnimi biraz sıkacak atlet giyiyorum ki gobegim sarktı dikislere baski yapmasin diye oyle daha rahat hareket ediyorum simdi toparlandim gerci hic birseyim kalmadı şükür