aslihancvk babyackgz inşallah yeterli olurda insülin kullanmazsin ben hem insülin hem kan sulandırıcı iğne kullanıyorum heryerim delik deşik oldu sağlıkla doğsun da inşallah 🤲 dayanicam
babyackgz aslihancvk ay kıyamam ya geçmiş olsun inşallah sağlıcakla alın kucağınıza 🤲🏻 kaç haftalıksınız
aslihancvk babyackgz amin canım inşallah sağolasın 26+2 olduk Rabbim herkesin evladını bağışlasın inşallah 🤲 sağlıkla dogsunlar