aslihancvk Benimde 26+1 de 1196 gr çıktı ama normal dedi doktorumuz,şeker falan demedi. Şeker yüklemesi yaptırmadım açlık tokluk düşük çıkınca gebelik şekerine baktırmak istemedim açıkçası ama benimkinin de çok olmasının gebelik şekeri ile ilgilisi olabilir mi diye korktum şimdi 😐