Erdem21 erken yaptırmamım sebebi migrenim vardı benim bunun içinde avmigren ilacını kullanıyordum üç ay önce dış gebelik geçirmiştim doktorumla görüşüp gebelik için onayını almıştım bi kaç gün öncede migrenim tutunca doktora gittim gebelik düşünüyoruz ama daha erken 10 günüm var regl olmama dedim kanda çıkarmı diye sordum çıkar dediler cuma günü vermiştim kanı araya hafta sonu girince bu sabah e nabızdan baktım bu şekilde çıktı o yüzden bende paylaşayım dedim migren tutuncada çok fena oluyor kan değerime baktırıp ona göre migren ilacımı içecektim erken baktırma sebebim bundan dolayı idi