Tubasahra normal doğumdan sezeryana döndük mecburen canım bebek kanala girmedi ve içerde kakasını yapmıştı 21.32de doğum yaptım Tuba hanım geldi Doğuma zaten hastanedeydi genel olarak memnun kalktık ebeler çocuk hemşiresi vs çok ilgiliydi hatta doğum anında resimlerimizi bile çektiler 🙂 biz bir gece kaldık genel durumum iyi olduğu için ertesi sabah taburcu oldum