Hayalsuveannesi Karın ağrım çoğalmış gece uyuyamıyorum akşama doğru uyumaya çalışsamda hep nefesim kesilerek uyanıyorum aynı durumu yaşatanlar var mı neden kaynaklanıyor acaba? Korkuyorum 😣 daha önce 2 düşüğüm de var 😐😐
Ahsennurrrr Hayalsuveannesi tatlım benimde karın ağrım vardı ve karın içi ağrım oluyordu sabah uyandigimda o ağrıyla uyandigim oldu geçen hafta doktoruma gittim herşey yolunda karın ağrısı karın içi ağrısı olur yerleşme ve büyümeden dedi
kubra_c Hayalsuveannesi Ara ara benimde oluyor bende 17+6 dayım burda hep herkeste olduğunu okuduğum için öyle olduğunda yatıp dinleniyorum sık sık genelde geçiyor . Kendinizi dinleyin sizde eğer çok şiddetliyse ve geçmiyorsa doktora danışmakta fayda var
Mertim 18+5 im canım ama böyle bi sıkıntın yok benim.cok yorulursam eğer kasıklarıma basınç yapıyor onun haricinde iyiyim şükür
Efile Selam,korkma ara ara oluyor büyümeden kaynaklı olabilir ama çok şiddetli oluyorsa yine bir doktora söyle belki vitamin eksikliği sebep oluyordur..Iyi düşün güzel olacak herşey 🥰
Hayalsuveannesi Efile aleyküm selam doktora gittim acil olduğu için pek bir şey demediler sadece 1 tane fitil verdiler ama ağrı dahada şiddetli oluyor Allah hepimizin yardımcısı olsun
Hayalsuveannesi kubra_c merhaba ağrım çok şiddetli olduğu için acile gittim ama bir şey demediler umarım geçer Allahım hepimizin yardımcısı olsun