Emine_29 canım çok geçmiş olsun kafanı dağıtman lazım bende de anksiyete var panik atağa benziyor o da bilirsin biraz saçma gelecek ama candy crush oyunu var ya öyle atağım geldiğinde onu oynuyordum kafamı dagitiyordum bana iyi geliyordu , nefes alamadigimi hissediyordum hemen titreme geliyordu direkt oyunu açıyordum insana çok garip şeyler yaptırıyor bu