Gece sancım oldu yanimda destek olacak bir es yok, butun hamileligim aglayarak gecti, hastanede dogum sancisi çekerlen elimi tutanim, doğumhane kapisinda bekleyenim, lohusaligimda destekcim olmayacak, arkadaslarim hamilelik cekimi yaptirirken ben garip garip dolasiyorum bunlar icimi yakıyor ama babasi olacak kisi de bunlari benimle yasamayi ve bebegin ilk kokusunu ilk gülüşünü ilk adimlarini her seyini kaçıracak..çünkü hak etmedi.. 😢