ebrralym Bugün sarımsağı fazla bi yemek yemiştim karın ağrım var ara ara vajinada batma oluyor ama bugüne kadar nişan su vs hiçbişey olmamıştı yediğimden kaynaklı ağrı olabilir mi ???
eymenMomy_ ebrralym sarımsak dokunmuş olabilir.Genellikle doğum belirtisinde karnın alt kismindan beline doğru ağrı olması lazım.
merisenel-2016 ebrralym canım sancı başlangıcı olabilir bence Dr a gitsen iyi olur doğum haftasını geçmişsin bile
ebrralym eymenMomy_ vajinada böyle anlık batma gibi birşey oluyor belimdede ağrı var ama yürüdüm bugün biraz birde artık ağırlaştık ondan mı kaynaklı anlamadım karın ağrısıda adet ağrısı gibi oluyor ilk hamilelik olduğu için beni hangi belirtiler bekliyor bilmiyorum🤦🏻♀️