Ozoooo Mrvteacher belki bebek döndüyse ondanolabil yani doğum pozisyonundaysa birde doğumun yakın sayılır bebek hareket ettikçe oluyor bende alttan sızlama gibi
Habilovs Mrvteacher bende 35 haftalığım durum aynı, karnımda kasılmalar oluyor, sertleşiyor birden, vajinama iyne batar gibi oliyor.😒
Ozoooo Mrvteacher baş aşağı olduğu icin oyle ağrı hissediyorsundur benimde oluyordu suan 38 haftalığım bebek hareket ettikçe daha çok oluyor seninkide büyüdükçe okur yani normal
Mrvteacher Habilovs evet ben de aynı durumdayım regl sancısı gibi sancılar kasılmalar falan zaten var
Mom046 Mennu 25 haftada benimde öyle oldu cok canım yanıyordu baş aşağıydı sanırım pozisyonu şuan 26 bitecek biraz normale döndü sıkıntı yok, dua ediyorum inşallah tekrar baş aşağı dönmez diye. Umarım sizinde pozisyonu değişir.
Mennu Mom046 evet dediginiz gibi olabilir. En son gittiğimde bacaklar aşağıdaydı ara ara hatta yine hiseediyorm ayakları Ama döndüğünde o agrilari hissediyor olabilirim