Nime07 Doktor dün 3-4 cm açıklığın var çarşamba bebek kıyafetleyle gel dedi yatışta olabilir geri de gönderebilirim dedi. Normal muayene şeklinde gitmiştim sancım felan yoktu hala da yok.. Böyle bir durumlar karşılaşan var mı?
Tugceekrzm Nime07 Canım benim ilk gebeliğim de 36. haftada 2cm açıklığım vardı iki gün hastanede yattım serum ve ilaç tadavisi. İki hafta sonra gittiğmde 4cm di 38 haftanın içindeydim suni sancıyla doğum yaptım 🤗
Mavileyla Nime07 bende 36 haftadayım ve hala kanala girmemiş senin ki girmismi. Girmedigi icin alttan bakmadı doktorum.
Nihanozturk Tugceekrzm peki 36.hafta alttan muayene icin erken degil mi 38den sonra fln hep okuyoruz burda 🤷🏻♀️ Nst de fln mı sancı cıkıyoda bakıyo acaba
Tugceekrzm Nihanozturk eşimle tartıştık biraz sesimş yükselttim çığlık attım hatta 🙈 kasıklarımda belimde bir anda ağrı oldu sancı gibiydi sanki acile gittik ultrasonla baktı önce ağrım çok diye alttan da bakmak istedi doktor
Nime07 Kubraoguzhan @Tugceekrzm Nihanozturk canm benim suyum sınırda ve bebek ufak olduğu için doktor erken muayene etti 37-38 haftada bebek gelsin diye uyarı vermek istedi 39-40 beklersek kakasını yiyebilir ufak bebek olduğu için dedi.. Ama muayene de açıklığı gördü işte
Kubraoguzhan Nime07 canım neye binaen alttan muayene yaptı açıklığı öğrendin bu acikligin belietisi yok mu acaba nasil anlayabiliriz sancı yokken rahim kisaligini mi ölçtü ultrasonda
Ceyduygu Nime07 Canım benim kuzenimin esi yeni dogum yaptı oda 36 haftalikken yaptı. Yatman lazim sadece tuvalete kalk demisti oda bigüncük dışarı çıkmıştı hatta çıktığı yerde oturmustu sadece o aksam suyu geldi sonra ki gün dogum yaptı. O yüzden yatman lazim