eymenMomy_ 2subat Tanıdığım doğum yapmis olan, birçok kişi depend i öneriyor kesinlikle. Bende depend aldım😊
Babyy1S 2subat lohusa pedine ic camasiri giymen gerekir ama depend tek basina yeterli ve cok rahat gozukuyor bnce depend almalisin
sev_al yaptığım araştırmalar ve çevremdeki bazı kişilerden gördüğüm kadarıyla insanlar depend den oldukça memnun kalmış.özellikle doğumdan sonraki ilk günlerde.daha sonraları lohusa pedi kullananlar olmuş.bende öyle yapmayı düşünüyorum nasipse😇
Cheerfulmom 2subat şuan 37 haftalığım ve 62 kiloyum doğumdan sonra hangi bedeni almalıyım acaba bilen varmı? Ortaboy yazıyor bazılarında hangi beden oluyor ortaboy?