theAna rica ederim. Aynen yuru bol bol. Bana başta yavaş verdiler yavaş verdiklerinde nst de sancım 100 lerde çıkıyordu ama ben hiç hissetmiyordum. Öyle biyanda yuklmiyorlar sarsmiyorlar vücudu zaten yavaş yavaş hazırlıyorlar korkma Allah in izni ile güzel geçer inşallah. Ben sadece son yarım saat çok zorlandım e o kadarda olsun artık dedim😊