yumukeller benimde biriyle konusmaya cok ihtiyacim var.. benimde bugun sabah uyandigimda pedim islanmisti 1 avuc kadar su gelmisti ama pijamam falan ıslanmadı. 2 hafta oncede bundan az bi şekilde boyle kulodumu hafif islatacak sekilde su gelmisti. Bugun doktora gittim. 38+3üm. Ama hic sancim yoktu. Doktor Suni verip baslatalim dedi annemde haftası dolmadı suniyle zor olur evde beklesin deyince eve döndük. Doktor hemen suniyle başlatmaktan, olmazsa sezaryene hemen almakta istekliydi. Bende kendi sancim gelsin istedim kendi kararimla döndüm. Ne olur hic bilmiyorum. Beni de aydinlatin lutfen. Dogru mu yaptim, suni zor mu sizce