kubrayylmz aç karnına içilmesi ve içildikten sonra 2 saat boyunca da süt ve süt ürünü tüketilmemesi gerekiyor.içeriğindeki demiri bağlamaması için,kalsiyumun.ben kapsülü yutmayı sevmediğim için kaşığa döküp bol suyla içiyorum.dışkıda renk değişimine de sebep olabiliyor ayrıca.