Reyyan34 37+3 üz hala gelen giden yok 2 yaşında oğlum var göbüşten kasık ağrısından peşine koşturamıyorm🤦 gel artık hadi kızım sağlıkla gel bekliyorm 😁😁
Suprizyumurtam_3 Reyyan34 Bunun kızı erkeği yok mevla ne zaman demişse o zaman geliyorlar 😊 hemde haftanız erken 10 gün rahat vardor
Vosvolicee Reyyan34 ahahaha bende tam böyle düşünürken postunuz gördüm 😂 38+2 olduk gelen giden yok 🙄 belirtide sıfır
Reyyan34 Vosvolicee yürürken kasıklarım çok ağrıyor ayakta dursam azcık belim kalçam ağrıyor. Onun harici belirti bendede yok oğlum 39 da doğdu bakalım bu ne zman doğck😬😁