Dilan_1154 ilk gebeliklerde çok normalmiş 24e kadar yolu var diyorlar bnde 19 haftadayım hala hissetmedim hissedebileceğimi de sanmıyorum 😅 mesela örnek olarak annem bana hamileyken doktorlar bunda can yok mu hiç kıpırdamıyor demişler doğum zamanı, annemde diyor hiç kıpırdamazdın hissetmedim diye oysaki ben iknci çocuğum. Demekki böyle de olabiliyor 🤷♀️